HongKongNepali.com, The Next Media

Saturday
Nov 18th
Home विशेष लेख लोकप्रियताको शिखर चढ्दैगायक आरके गुरुङ

लोकप्रियताको शिखर चढ्दैगायक आरके गुरुङ

E-mail Print PDF
AddThis Social Bookmark Button

आरके अर्थात् रामकुमार गुरुङलाई नचिन्ने संगीतप्रेमी सायदै होलान् । गोरखाको सौरपानी–५, बाञ्चोकमा जन्मिएका उनी आरके नामले बढी चर्चित छन् । नेपाली सुगम संगीत र लोकसंगीत दुवै क्षेत्रमा उनी अब्बल साबित भएका छन् । २०५९ सालदेखि गायन क्षेत्रमा प्रवेश गरेका आरके बहुप्रतिभाशाली कलाकार हुन् । गीतकार, म्यूजिक एरेञ्जरका रूपमा समेत चर्चित उनी मोडलिङ पनि गर्छन् । सुमधुर स्वरका धनी आरकेलाई चिनाएको चर्चित गीत हो, ‘माइली रोधीघर...’ हो । विभिन्न मेला, महोत्सव, कार्यक्रममा स्टेजमा निकै चलेको गीतमध्ये पर्ने यो गीतसहित उनले हालसम्म ६० भन्दा बढी गीत गरिसकेका छन् । उनको ‘रोधीघरको आँगन...’ले केही समय अघि मात्र म्यूजिक खबर अवार्ड २०१६ समेत पाउन सफल भयो । गीत संगीतका अलावा उनी एक सफल पर्यटन व्यवसायी समेत हुन् । संगीतमा डिप्लोमा गरेका उनी सन् २००६ देखि पर्यटन क्षेत्रमा लागेका हुन् । उनका हालसम्म ‘वर्षात्’ आधुनिक एल्बम, ‘ङोलो ङोल्स्यो’, ‘चन्द्र शिरबन्दी’ लोकपप, ‘गोर्खाली ठिटो’, ‘जोर मादल बोकी मायाको गाउँ’, ‘धौलागिरी झलल’, ‘हेर्दामा राम्रो बागलुङ बजार’ सालैजो, ‘धौलागिरी छायाँले’लगायतका लोकगीतहरू बजारमा आइसकेका छन् । 

१५÷१६ वटा चलचित्र गीत समेत गरिसकेका उनी सुगम संगीत र लोकसंगीतमा उत्तिकै जम्न सफल भएका छन् । सुगम संगीत र लोकसंगीतबीच के फरक छ ? भन्ने प्रश्नमा उनी भन्छन्, ‘सुगम संगीतलाई विशेष अध्ययनको आवश्यकता छ भने लोकसंगीत गाउँ वा समाजबाट जन्मिएको संगीत हो ।’ आफ्नो सांगीतिक प्रस्तुतीका क्रममा हङकङलगायतका देशमा समेत पुगिसकेका उनले नेपालका विभिन्न शहर र गाउँमा आफ्नो प्रस्तुती दिइसकेका छन् । लोकगीतको मौलिकताबारे उनी भन्छन्, ‘सामाजिक परिवेश र हरेकको मन छुने खालको हुनुपर्छ, दिललाई प्रफुल्लित तुल्याउने हुनुपर्छ, उत्ताउलोपन लोकगीतले पचाउन सक्दैन ।’

वरिष्ठ लोकगायक नारायण रायमाझीको गीत सुनेर प्रभावित भएको बताउने उनी रायमाझीलाई अप्रत्यक्ष गुरु मान्छन् । लोक तथा दोहोरी गीतमा पछिल्लो समयमा देखा परेको विकृति र विसंगतिबारे उनको भनाइ भने यस्तो छ, ‘अहिलेको त दोहोरी गीत नै होइन, ट्रेण्ड चेञ्ज गर्नु एउटा कुरा हो तर, यहाँ त ट्रयाक नै चेञ्ज भयो ।’ लोकगीत संकलनमा कमै कलाकार लाग्ने गरेको प्रसड्डमा उनी भन्छन्, ‘अहिलेका कलाकारहरूको स्थलगत अध्ययन कम छ, गाउँ, ठाउँको परिवेश बुझेर गीत बनाउनुपर्ने हो, तर, कोठे रचनाले बढी प्राथमिकता पाउँदै गएको छ ।’

कौह्रा, सालैजोलगायतका मौलिक गीत गाउन रुचाउने उनी अहिलेका गीतमा पनि पूरानो भाका र छनक आउनुपर्नेमा जोड दिन्छन् । कौह्रा, सालैजोलगायतका मौलिक भाकालाई आफ्नै मौलिक तरिकाले आफ्नो गायकीपन प्रस्तुत गर्ने खूबी भएका उनले आगामी दिनमा पनि नेपाली लोकसंगीतको अन्वेषण र गायनलाई निरन्तरता दिने बताउँछन् । हराउँदै गएको मौलिकता फर्काउने र समयानुकूल परिमार्जन पनि गर्दै जानुपर्ने उनको मत छ ।

प्रस्तुती : रूद्र श्रीसमगर

 

Add your comment

Your name:
Subject:
Comment:

Latest News